Nonnih, FertilityFriend on näemmä huollossa, joten mulla ei ole mitään aavistustakaan mikä kiertopäivä nyt on menossa, kun en jaksa laskea edellisestä viestistäni tms. Jossain neljänkympin huitteilla kai tässä liikuskellaan.

Päivitin vähän seuraamiani blogeja ja olen koittanut muistaa jopa seuratakin niitä hieman aktiivisemmin. Olen ennen ollut sellaisessa työssä, jossa blogilista.fi oli hyvä kaveri ja päivittäin sai ajankuluksi haalia lisää mielenkiintoisia blogeja. Nyt olen jo jonkin aikaa ollut toisenlaisessa työympäristössä, ja kun en kotonakaan jaksa oikein koneella istua, on blogien seuraaminenkin jäänyt vähemmälle. Toisaalta myös hiljaisempi kausi tutkimuksissa ja hoidoissa piti ajatukset poissa aktiivisesta yrittämisestä ja aiheen seuraamisesta. Nyt kun ollaan taas etenemässä itsekin, on enemmän mielenkiintoa seurata samassa jamassa tuskailevien elämää.

Tulinpahan vain toteamaan, että juuri tällä hetkellä ärsyttää, että piti lykätä Terolutien aloittamista. Ihan kuin mulla nyt muka luonnostaan tulisi joku ovulaatio, ihme toiveajattelua. Jos en olisi jäänyt toiveikkaana odottelemaan, olisi tälle viikolle jo osunut ultraääni ja eleltäisiin aika paljon jännempiä hetkiä. Välillä käy mielessä, että lykkäsinkö jonkun alitajuisen jännittämisen takia tuota, mutta taisin kuitenkin oikeasti vain elätellä toiveita ihan omasta ovulaatiosta ja ihan omasta uuden kierron alkamisesta.

Plääh.