Otin tuossa jokunen päivä sitten joitain juoksuaskelia. Samana päivänä palasi mies parin viikon reissultansa kotia ja ikävissään vonkasi niin, että tulipahan testattua ettei seksi kiinnosta mua vieläkään.

Näiden kahden asian tai jomman kumman seurauksena mä olen nyt K-I-P-E-Ä. Jo sen juoksemisen jälkeen, ennen miehen kotiinpaluuta, alkoi jonkinlainen kolotus tuolla alapäässä, ja se on jatkunut nyt useamman päivän. Eilen oli tähän mennessä pahin tuska, tänään se on ehkä vähän hellittänyt. En oikein tiedä, mikä tuolla nyt sattuu. Jotenkin tuolla nivusissa se pahiten tuntuu, en oikein osaa edes selittää missä. Mitään liitos- tai muitakaan kipujahan mulla ei ole ollut, mutta sainkohan nyt näillä riehumisilla ne jotenkin yltymään?

P.S. Niin se vaan tuokin mies väittää, että olen tän mahani kanssa jotenkin tosi haluttava ja seksikäs. Hirmu hankala uskoa, kun oma fiilis ei ole seksikästä nähnytkään ja miestä ei perinteisesti mitkään isot läski- ja kaljamahat kiinnosta, mutta pakko kai se on kun toinen vaan vakuuttelee, ettei osaa selittää sen kummemmin mutta näin se on.