Ei helevetti, nyt mä luovutan tän kierron osalta. Mulla menee hermo koko ajan noihin liuskatesteihin - ei mulla pysy järki mun tekemisissä niin paljoa mukana, että muistaisin suunnilleen samaan aikaan joka päivä olla juomatta pari tuntia (ja samalla yleensä myös pissaamatta, että on sitten jotain mistä testata) ja sitten muistaisin testatakin ja vielä 10 minuutin päästä mutta alle puolen tunnin päästä mennä katsomaan testin tuloksen!

Lämpöä olen sentäs mitannut sitkeästi joka aamu. Se vaihtelee neljän kymmenyksen sisällä, useimmiten vain kahden kymmenyksen sisällä, mutta yllättäen ei mitään selkeää nousua missään. Mittailua jatkan - arkiaamuisin se on sopiva minuutin-parin koomailu sängyssä ennen kuin on pakko nousta, viikonloppuisin siitä suoriutuu silmät ristissä ja sitten voi jatkaa unia (ja myöhemmin ihmetellä että millä hemmetin hieroglyfeillä se mittaustulos on yöpöydällä olevaan paperilapppuseen raapustettu).

Uusi blogilöytö! Suosittelen! Paitsi älä lue avokonttorissa, itse en ainakaan pystynyt hillitsemään naurunpyrskähdyksiäni ja sain aika pitkiä katseita. Siis: Salamatkustajan syntymä, olokaapa höveli!