Tiedossa keväthäät toukokuussa. Johonkin juhlakolttuun pitäisi saada maha mahtumaan - eikä mulla vielä mitään hätää, mutta eräällä toisella vieraalla on laskettu aika juhannuksen nurkilla, ja sillä on nyt jo kriisi (hänen sanojensa mukaan mullahan on silloin vielä söpö keskiraskauden massu ja hän on valtavan valtava). Itsehän olin itselleni vakuutellut, ettei mulla vielä ole stressiä kuin kampauksesta ja meikistä, koska en voi vielä mitään vaatetta ostaa, kun en tiedä minkä kokoinen silloin olen, mutta tämä toinen odottaja sai minut vakuuttumaan siitä, että MISTÄÄN ei löydy YHTÄÄN NÄTTIÄ mekkoa kokoa valas. Ehkä siis pitäisikin jo ruveta etsimään.

Ja tähänpä tarvitsenkin apua. Toistaiseksi olen mahavaatevalinnoissani tukenut itämaista halpatuotantoa ruotsalaisen rättifirman välityksellä, mutta eipä sieltä juhlavaatetta löydä. Heittäkääpä siis kehiin kaikki vähänkin laadukkaammat ja monipuolisemman valikoiman hallitsevat (mielellään netti-) vaatekaupat. Saa olla ulkomaisiakin putiikkeja, kunhan toimittavat myös Suomeen.